maandag 7 april 2014

The Body Shop Bodybutters 2e halve prijs

Hallo dames,

Ik denk dat iedereen wel bekend is met The Body Shop. De heerlijke lijnen die je verleiden met hun fruitige of frisse geuren. Vooral de body butters van TBS zijn erg bekend vooral onder beautybloggers. Toen mijn moeder aan me vroeg wat ik voor me verjaardag wou hebben had ik echt geen idee. Het afgelopen jaar ben ik al vaker in aanraking gekomen met TBS door mijn moeder. Ik kreeg vorig jaar een setje Atlas Mountain Rose met een parfum, bodylotion en douchegel en ik kreeg een tinnen blikje met 4 mini bodybutters mango, citroen, aardbei en Satsuma. Vooral Mango heeft mijn hart gestolen! Voor mijn verjaardag wil ik dan ook 2 fullsize bodybuttersvragen. Alleen kan ik niet kiezen uit 4 geuren die me allemaal super lekker lijken. Welke 2 van de volgende 4 kunnen jullie me aanraden??
-Perzik: 
Deze limited edition Body Butter geurt naar vers geplukte perziken en zorgt voor een perzikzachte huid. Daarnaast beschermt en verzorgt het de huid, 24 uur lang. Geschikt voor elk type huid. Voor de Vineyard Peach-lijn maken we gebruik van perzikextract.

-Framboos:
Deze fruitige en verzorgende Special Edition Early-Harvest Raspberry Body Butter heeft een zoete, fruitige geur van framboos. Deze Special Edition Body Butter bevat frambozenpitolie van frambozen die zo vroeg mogelijk zijn geoogst zodat de huidoppeppende antioxidanten behouden blijven. Omhul jezelf met deze heerlijke Body Butter voor een huid die zijdezacht en gehydrateerd aanvoelt. Deze Body Butter is extra verzorgend en een echte aanrader voor de droge huid.

-Blauwe Bessen:



Deze fruitige en verzorgende Special Edition Body Butter heeft een zoete, fruitige geur van blauwe bessen. Elke Blueberry Body Butter zit de olievan wel 500 blauwe bessen. Omhul jezelf met deze heerlijke Body Butter voor een huid die zijdezacht en gehydrateerd aanvoelt. Deze Body Butter is extra verzorgend en een echte aanrader voor de droge huid.

-Mango:

Een intensief werkende, romige bodycrème, die gemakkelijk door de huid wordt geabsorbeerd, verzorgend en verzachtend werkt en de huid beschermt tegen vochtverlies, tot wel 24 uur lang. Speciaal voor zeer droge huid.


Al deze bodybutters zijn goed voor de droge huid en dat heb ik zeker nodig, maar welke vinden jullie het lekkerste ruiken en er fijnste in gebruik? Help me en laat het achter in de comments.

Bij TBS zijn de body butters nu 2e halve prijs en 1 bodybutter kost €16 maar daar doe je wel heel lang mee want het is 200ml.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
XLieke

2 opmerkingen: