vrijdag 28 maart 2014

Panther Running Shoes Dames

Hallo dames,

Ik ben "fanatiek" jogger, en mijn oude Puma's waren zeer dringend aan vervanging toe. Ten eerste kon de lelijke kleur echt niet meer, wit(inmiddels zwart) met ijsblauwe print. Ten tweede was het model "fantastisch"(kotskots). En ten derde lobberde ze zo uit dat erop rennen onmogelijk was. Genoeg redenen om op zoek te gaan naar nieuwe ren schoenen! Het liefste ging ik voor Nike Rosheruns, maar met een bijbaantje als bediende was dit een beetje hoog gegrepen. Toen viel vorige week het Bristol krantje op de deurmat, meestal blader ik het even door maar gaan kijken doe ik eigenlijk nooit, ik keek er eens doorheen en er stonden Dames Running Shoes in van Panther voor €25. Er waren 4 kleuren combinaties, en aangezien ik een oranje met turqouise sporttruitje van Adidas heb ging ik voor de bijpassende turqouise met oranje Running shoes. Een perfecte kopie van de Nike Rosheruns.
Jaaaa dit zijn mijn beauty's dan! Ik ben er zoooo blij mee de kleur is echt heel erg mooi en ze zien er op het eerste gezicht absoluut niet goedkoop uit.
Bovenop zitten een soort van luchgaatjes zodat het niet enorm gaat stinken en je voeten niet heel erg gaan zweten, heel handig!
De zolen zijn een soort van aparte blokjes die vooraan klein zijn en achteraan groter worden hierdoor heb je meer grip en meer vering. Over vering gesproken de schoenen veren echt heel erg lekker onder het rennen!
Hier nog een close-up van de zolen en nog de achterkant van de schoen waar je goed kan zien dat de blokjes achter groter zijn!

Ik hoop dat jullie wat aan deze "tip" gehad hebben, en ook weten welke leuke Running shoes Bristol heeft!

X Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten