woensdag 9 april 2014

Swatches MAX lipsticks

Hallo dames,

Al een tijdje heb ik 8 lipsticks van MAX make-up in mijn bezit. MAX is te koop bij de Action voor een heel klein prijsje, het vooroordeel is vaak meteen dat het flut kwaliteit is omdat het zo goedkoop is maar ik heb heel wat van dit merk en de kwaliteit is echt prima. Vandaag laat ik jullie de lipsticks zien die ik heb.
Algemene informatie:
-De makeup van MAX(en dus ook deze lipsticks) worden niet op dieren getest.
-De lipsticks worden per 2 verkocht en kosten €0,89 per setje.

Swatches:
Mijn lippen zonder iets erop


* Dazzling Red:


* Hot Pink:

* Pink Blush:


* Silky Nude:


* Poppy Peach:



* Retro Red: 


*Chocolat Brown:



*Dark Nude:


Dit waren de swatches van alle MAX lipsticks die ik bezit. De lipsticks zijn goed gepigmenteerd, romig, ze glijden goed over je lippen heen en zijn semi-matt, ze zijn niet op dieren getest en enorm budgetproof!
Wat vind jij van de Action lipsticks?

X Lieke


2 opmerkingen:

  1. Die peach is heelmooi!! Die wil ik ook haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou eens gaan kijken als ik jou was mag je er nog een kleurtje bijspelen voor €0,89 houd er wel rekening mee dat niet alle filialen dezelfde/alle kleuren (nog) hebben!!!

      X Lieke

      Verwijderen