donderdag 27 maart 2014

Nail Polish Tag



Hoi allemaal, dit is het eerste artikel van mij op deze blog! ik zal me even voorstellen ik ben Jolien, ik heb een twitter account en dat is @JolienNailArt. een van mijn hobby's is Nagels mooi maken en verzorgen. en dat deel ik met anderen! Vandaag doe ik de nail polish tag!

Veel leesplezier!



1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?

104! Had ik niet verwacht 

2. van welk merk bezit je de meeste lakjes?

Essence! Fijne nagellak en zeer budget! Dus daar heb je er al gauw veel van! 

3. wat is de meest voorkomende kleur in jouw stash?

Ik denk roze,  standaard meisjes kleur! 

4. zijn er kleuren/ finishes die je niet bezit?

Jazeker!  De glitter topper van essence van de metal collectie! En een lila paarse kleur mis ik ook nog

5. welke nagellak draag je het meest?

Vaak draag ik niet een nagellak maar een nail art,  dus heel veel eigenlijk! 

6. van welke lak blijf je jezelf afvragen waarom je heb nog niet hebt weggegooid?

Een lakje van een set dat ik ooit heb gekregen bij zo'n make up set van intertoys. 

7. gebruik je base en top coat?

Altijd!  Je moet je nagels goed beschermen en met een topcoat blijft het langer mooi! 

8. stempel je liever, of uit de losse hand?

uit de losse hand. Het is unieker en met een stempel set heb je niet zoveel keus,  en met de losse hand kan je maken wat je wilt! 

9. houd je van glitters en shimmers, of heb je liever een crème lak?

een glitter lakje! Helaas krijg je dat er zo moeilijk van af! Maar een gewoon lakje is ook mooi

10. voel je je kaal zonder nagellak?

Jaa,  maar niet zo zeer kaal,  meer een raar gevoel ze lijken veel breekbaarder. 

11. welke nagellak draag je op het moment?

Op het moment een nagel verharder.  Me nagels zijn behoorlijk zwak op het moment dus verdienen ze wat extra aandacht! 

12. hoeveel lakjes heb je deze week gekocht?

Geen!  Ik moet een beetje afkicken! 


Dit was mijn nail polish tag!  Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!  En natuurlijk doe hem ook! 


 
 

1 opmerking: