woensdag 2 april 2014

Mijn verhaal


Hoi, leuk dat jullie mijn artikel weer lezen! Dit artikel gaat over mijn verhaal hoe mijn nagel gekte is ontstaan! en een paar tips voor de beginners onder ons!




Dat ik ben begonnen met nagels lakken is in de zomer vakantie van groep acht naar de eerste klas! Al een hele tijd geleden! Bijna 4 jaar! Ik vind het super leuk om te doen! Het is eigenlijk allemaal begonnen toen ik lieveheersbeestjes op mijn nagels ging maken. Dat was een van mijn eerste nail art! Ik kreeg zo veel leuke reacties, ik moest gewoon nog zoiets maken! En zo ging het als maar verder. Ik ondekte nieuwe technieken, en nail art's. En ik bleef maar meer maken. Ik kocht allemaal spulletjes en nieuwe kleurtjes.







Dit was het eerste setje nail art kwastjes wat ik heb gekocht. Helaas heel duur! Maar toen wist ik nog niet van ebay af. Dus betaalde ik er super veel voor! Ik kocht deze op www.nded.nl  Ik heb er al veel mee gewerkt! Mijn inspiratie haal ik vaak van twitter en Youtube.

 
TIPS!
  • Heel veeeel oefenen! Zo word je er steeds beter in!
  • Werk met acryl verf! Veel meer kleuren en droogt ook sneller.
  • Vooral lekker uitvogelen! Blijven ontdekken!
  • Test wat jij het fijnst vind werken.
  • werk vooral rustig, op een moment als je niks meer hoeft te doen! Straks beschadig je ze nog!

Ik hoop dat jullie het een leuk en een nuttig artikel vonden!


1 opmerking:

  1. Super leuke tips! Echt wat voor mij want nailarts en ik gaan niet zo goed samen, ik ben veel te ongeduldig en eerlijk gezegd heb ik nog amper tijd om snel een effen kleurtje op te doen. Leuk artikel Jolien!

    X

    BeantwoordenVerwijderen