zaterdag 29 maart 2014

Essence Caviar Review


Hoi allemaal!, vandaag schrijf ik een review van deze caviar van essence!




Dit is de caviar, ik vind dat het er lijk uit ziet! de verpakking ook, je kan gelijk zien wat het is! 

Wat ik heel handig vind, is dat je een handig doseer dopje hebt, je kan het er rechtstreeks over je nagel heen strooien, maar je kan ook je vinger dippen in het dopje! bespaart opruimen! 
 

 Hier een beter beeld van de caviar! het zijn wat lichte, en donkere kleuren! heel mooi!


Ik heb gekozen voor de dip methode! Gewoon in het dopje gooien en dippen maar!
 
 

 

Dit is hoe het eruit komt te zien! als ondergrond zou ik een lichtere kleur doen, want er zitten wat donkere bij, dus maak het lichter! 
 

Voor het opruimen heb ik een trechtertje gemaakt, zodat niet alles op de grond gaat liggen! zet de trechter in het dopje, en gooi het erin!


Ik vind deze caviar heel fijn werken! ze hebben ook nog andere kleuren! deze caviar is te koop bij Kruidvat, bij de essence schappen. De prijs weet ik helaas niet, ik denk rond de 3,00

Ik hoop dat jullie het weer een leuk artikel vinden! laat weten wat je er van vind!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten